شنبه 15 ارديبهشت 1403 - Sat 04 May 2024
  • موفقیت اعضای شورای همکاری خلیج‌فارس به همکاری با ایران در حوزه امنیت منطقه‌ای بستگی دارد

  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!

  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها

  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی

  • معلمی که در اسارتگاه بعثی‌ها هم تدریس می‌کرد

  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید

  • آخرین وضعیت تغییرات کتاب‌های درسی

  • صندوق‌های طلا زیر ذره‌بین

  • شاکی شدن حامیان بابک زنجانی با پس گرفته شدن پول بیت المال

  • نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی اعتمادی به آمریکا است/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را بدانند/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب+فیلم

  • حزب‌الله با رگبار موشکی حمله ارتش اسرائیل را تلافی کرد

  • جنایات کومله به‌روایت تنها معلم بازمانده «برده‌سور»

  • فرمانده نیروی هوافضای سپاه: عملیات «وعده صادق» نکات پنهان زیادی دارد/آمریکایی‌ها گفته بودند دخالت نمی‌کنیم اما کردند+ فیلم

  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی

  • استایل گران قیمت بهاره رهنما

  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود

  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخر به مادرش+ عکس و فیلم

  • زندگینامه شهید مرتضی مطهری، معلمی بزرگ و برگزیده

  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس

  • تصمیم‌گیری سلیقه‌ای عربستان در افزایش سهمیه حج+ عکس

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 278438
    تاریخ انتشار: 13/دي/1400 - 14:39

    رقابت تنگاتنگ سازمان سیا با واتیکان در فساد اخلاقی/ سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا حامی کودک‌ آزارهاست!

    یکی از افسران ارشد سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) با اشاره به چندین پرونده آزار جنسی کودکان توسط همکاران سابقش این سازمان را در فساد اخلاقی رقیب واتیکان می‌داند.

    رقابت تنگاتنگ سازمان سیا با واتیکان در فساد اخلاقی/ سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا حامی کودک‌ آزارهاست!

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از آنا، جان گیریاگو" که از سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۴ تحلیلگر و افسر پرونده در سازمان سیا بود و در دوره‌ای با حفظ سمت بازپرس ارشد کمیته روابط خارجی سنا و مشاور ضد تروریسم نیز بود به‌تازگی در مقاله‌ای که در وب‌سایت مجله کاورت اکشن به چاپ رسیده دست به افشای فساد اخلاقی مأموران سازمان اطلاعات مرکزی زده و درعین‌حال از مقامات این سازمان که به هر صورت ممکن از مأموران خاطی خود محافظت می‌کنند شدیداً انتقاد کرده است.

    وی افزود که با توجه به اسناد و مدارک افشاشده ۱۰ عضو کادر سازمان سیا و یک پیمانکار این سازمان مرتکب جنایات جنسی علیه کودکان شده‌اند اما فقط یک نفر از آن‌ها به ارتکاب جرم متهم شده است.

    افشای جاسوسی سازمان سیا از کره جنوبی - ایرنا
    آزار جنسی کودکان توسط پرسنل سیا تنها بخش کوچکی از همه واقعیت است.

    سازمان سیا مهارت خاصی در پنهان کردن فساد مأموران خود دارد

    گیریاگو تأکید می‌کند که سازمان سیا در پنهان کردن وقایعی که افشای آن‌ها به ضررش تمام می‌شود ماهر است.

    این افسر سابق سازمان سیا با اشاره به ۱۵ سال سابقه کارش در این مرکز اصلی اطلاعاتی تأکید می‌کند که آزار جنسی کودکان توسط پرسنل سیا تنها بخش کوچکی از همه واقعیت است.

    سازمان سیا با سهل و آسان‌گیری فوق‌العاده نسبت به مأموران فاسد خود اعمال خلاف قانون را در ساختار این سازمان نهادینه کرده است

    به گفته گیریاگو سازمان سیا مجبور شد در پاسخ به شکایت موسسه رسانه‌ای "بازفید" از این سازمان در خصوص رعایت نکردن قانون آزادی اطلاعات یک سری مدارکی را افشا کند که نشان می‌داد ۱۰ کارمند و یک پیمانکارش مرتکب جنایاتی ازجمله تجاوز به کودکان، خرید فیلم ارتباط جنسی خشونت‌آمیز با کودکان، و مشاهده یک هزار و ۴۰۰ عکس از کودکان برهنه شده بودند.

    بر اساس یکی از مدارک افشاشده، پیمانکار سیا در دام یک مأمور مخفی اف.بی.آی می‌افتد. پیمانکار گمان می‌کرده که در تماس اینترنتی با یک کودک است. از ۱۱ نفری که تحت اتهام آزار جنسی کودکان قرار داشتند فقط یک نفر تحت تعقیب قانونی قرار گرفت. این فرد قبلاً سابقه سوءاستفاده از اسناد طبقه‌بندی‌شده را در پرونده داشت. چهار نفر از سازمان اخراج و چهار نفر دیگر توبیخ اداری شدند و سرنوشت یک نفر از آن‌ها هنوز معلوم نیست.

    به گفته گیریاگو این‌ها اتهام نبودند بلکه جنایات جدی جنسی علیه کودکان بودند اما سازمان سیا تصمیم گرفت که از کارکنانش حمایت کند و به همین دلیل بود که فقط یک نفر از افراد خاطی تحت تعقیب قانونی قرار گرفت.

    گیریاگو که به اطلاعات افشاشده بازفید دست‌یافته است می‌گوید مدارک این موسسه افشاگر رسانه‌ای شامل یک سری اسناد داخلی سیا و گزارش‌های طبقه‌بندی‌شده یک بازرس کل بودند. بر اساس این مدارک علاوه بر پیمانکار، افسران سیا هم اعتراف کرده بودند که از یک لپ‌تاپ دولتی برای مشاهده عکس‌ها و فیلم‌های دختران ۱۰ ساله که توسط یک پسر بزرگ‌تر مورد آزار قرارگرفته بودند، استفاده کرده‌اند. کارکنان خاطی سازمان سیا دست به توزیع عکس‌های تماس جنسی یک پسر بالغ با دو دختر دو و ۶ ساله، دانلود عکس‌های غیرقانونی کودکان دیگر، دانلود ۶۳ فیلم از رابطه جنسی بین بزرگ‌سالان و کودکان بین سنین ۸ تا ۱۶ و توزیع عکس‌ها و فیلم‌های زننده از کودکان زده بودند.

    وقتی افسران سیا مأمور جذب نیروی خارجی برای این سازمان می‌شدند مقامات بالاتر آن‌ها را به جنوب شرقی آسیا اعزام می‌کردند تا هر کار کثیفی که می‌خواهند انجام بدهند یا هر رؤیایی وحشتناک جنسی که دارند محقق کنند

    گیریاگو ادامه می‌دهد که سازمان سیا با سهل و آسان‌گیری فوق‌العاده نسبت به مأموران خود این‌گونه اعمال خلاف قانون را در ساختار این سازمان نهادینه کرده است. به‌عنوان‌مثال یکی از افسران خاطی به بازپرس گفته بود که نمی‌دانسته دسترسی به پورنوگرافی کودکان نقض خط مشی سازمان است. بازپرس سازمان هم وی را به دلیل عدم اطلاع از قوانین تحت پیگرد قانونی قرار نداد.

    این افسر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا از انفعال دستگاه قضایی کشورش این‌گونه می‌گوید که وزارت دادگستری تصمیم گرفت عملاً هیچ اقدامی علیه تخلفات کارکنان سازمان سیا انجام ندهد. البته وزارت دادگستری در بیانیه‌ای به بازفید اعلام کرده بود که قدرت کارفرمای افراد مظنون به ارتکاب جرم جنسی علیه کودکان در روند بررسی پرونده تأثیری نداشته است.

    گیریاگو به‌شدت بیانیه وزارت دادگستری را رد می‌کند و آن را مزخرف می‌داند و می‌گوید در حقیقت این وزارت خانه از اقدامات انتقام‌جویانه مأموران سازمان سیا هراس دارد.

    نگاهی به رسوایی‌ جنسی ۵ رئیس‌جمهور آمریکا - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agency
    پنج رئیس‌جمهور سابق آمریکا با سابقه رسوایی جنسی

    آمریکایی‌ها دولتی را بر خود حاکم کرده‌اند که لیاقتش را دارند

    به اعتقاد گیریاگو سازمان سیا محیطی به‌شدت جنسی و پر از افراد روان‌پریش است. وی می‌گوید یک جوک قدیمی در سازمان سیا همیشه سر زبان‌ها بود مبنی بر اینکه "وقتی وارد جلسه می‌شوید هرگز میز اتاق جلسه را لمس نکنید زیرا معلوم نیست چه کسی شب قبل روی آن رابطه جنسی انجام داده است."

    گیریاگو ادامه می‌دهد که زمانی که من در منطقه‌ای جنگی در خارج از کشور مأموریت داشتم نوعی بیماری مقاربتی منحصربه‌فرد در میان افراد سازمان سیا شیوع پیدا کرده بود. بعدها توسط پزشکی مشخص شد که این افراد در روابط جنسی که با یکدیگر یا چند نفر با یک فرد بیمار داشتند به این بیماری مقاربتی مبتلا شده بودند.

    وی ادامه می‌دهد که وقتی افسران سیا مأمور جذب نیروی خارجی برای این سازمان می‌شدند مقامات بالاتر آن‌ها را به جنوب شرقی آسیا اعزام می‌کردند تا هر کار کثیفی که می‌خواهند انجام بدهند یا هر رؤیایی وحشتناک جنسی که دارند محقق کنند.

    سؤال اینجاست که چرا در سازمان سیا تحقیقاتی درباره جنایات جنسی مأموران سازمان علیه کودکان انجام نمی‌شود؟ چرا کمیته‌های قضایی مجلس نمایندگان و سنا این مورد را بررسی نمی‌کنند؟ چرا وکلای ایالات‌متحده از رسیدگی به پرونده‌ها خودداری می‌کنند؟ و چرا از کودکان محافظت نمی‌شود؟

    خیلی راحت می‌گویم که ما آمریکایی‌ها دولتی را بر خود حاکم کرده‌ایم که لیاقتش را داریم. به‌هرحال اگر قرار باشد فردی یا نهادی از حقوق کودکان دفاع کند آن نهاد سازمان سیا نیست، دستگاه قضایی ایالات‌متحده هم نیست. به‌هرحال مردم آمریکا در مقابل عمل انجام‌شده قرارگرفته‌اند و کار از کار گذشته است. بنابراین باید بنشینند و فکر کنند که در آینده چه اقدام جبرانی انجام دهند.

    انتهای پیام/۴۱۵۵/

    نظرات بینندگان
    نظرات شما